LINDOR PRALINE KREMA

Evo napokon jedan post posvećen čokoladi, priznajem malo sam je zapostavila u zadnjim postovima. Ali kao što znate ipak je čokolada uvijek u mom srcu, pa vam danas donosim recept za predivnu ČOKOLADNU KREMU koja okusom podsjeća na poznate praline" Lindor" pa joj od tuda i ime. 


Ova krema prije nego je razradite sa mikserom može vam poslužiti kao čokoladni namaz, kao punjenje za praline, palačinke, kiflice i razna peciva, a izmiksana kao desert u čaši, krema za torte ili druge slastice. Ima već godinica i godinica kako sam recept otkrila na jednom talijanskom blogu i odmah recept prepisala u moj rokovnik( jedino mi je žao da je nisam odmah isprobala ), bilo je to tek nakon nekoliko mjeseci a kad sam je napokon probala bila je to ljubav na prvi pogled i odonda je često koristim u pripremi raznih slastica. Mene je osvojila na prvu.

SASTOJCI:
- 140 g kvalitetne bijele čokolade
- 120 g kvalitetne tamne čokolade za kuhanje
- 80 g suncokretovog ulja
- 70 g mlijeka


PRIPREMA:
- Obje vrste čokolade isjeckajte na male komadiće a onda ih stavite u lončić ili još bolje u zdjelicu pa onda na paru iznad lončića.
- Čokoladi odmah dodajte mlijeko i ulje i sve lagano miješajte špatulom na laganoj vatri dok se sve ne rastopi.
- Zatim lončić maknite sa vatre i nastavite miješati dok ne dobijete glatku kremu.
- Zdjelu sa kremom ostavite tako da se odmara do drugog dana( ako je radite navečer ) ili 7 do 8 sati( da se krema stvrdne i da dalje možete sa njom raditi).
- Na "odmaranje " je stavite u neku hladniju prostoriju - nikako ne u hladnjak jer bi se previše stvrdnula.
- Nakon odmaranja možete je samo promješati špatulom ili kuhačom i onda koristiti u takvom stanju. Kao čokoladni namaz, kao punjenje za palačinke, praline, kiflice i razna peciva.


- Ako želite da vam krema bude prozračna i strukture kao na prvoj fotografiji - ako je želite koristiti kao kremu za torte ili razne slastice onda nastavite dalje sa radom.
- Nakon odmaranja kremu premjestite u zdjelu za miksanje i onda je dobro razradite mikserom. Odmah je možete staviti u dekorativnu špricu ili vrećicu za kreme( sa nastavkom po želji ) i koristite je za premazivanje ili dekoriranje torti ili kolača ( nemojte je držati u hladnjaku prije upotrebe da vam se ne stvrdne ).



- Možete je poslužiti u dekorativnim čašama ili zdjelicama kao desertnu kremu( jako je fina, ja sam već dolazila u napast da si je složim u još jednu zdjelicu ali sam se morala zaustaviti jer mi je trebala kao krema za jednu tortu).




- Originalni recept možete pogledati OVDJE.
- Dalje u postu kako budem objavljivala recepte ovdje ću dodavati linkove za deserte i torte u kojima sam koristila lindor praline kremu.



Primjedbe